Jag försöker men jag förlorar varje gång

Trött, ledsen och på väldigt dåligt humör. Dagen har varit allmänt deprimerande. Sådär som det kan vara ibland, ni vet. Nu ska jag dock försöka vara positiv och bara bry mig om det som får mig att må bra. Skiter i resten helt ärligt.

Har i alla fall klarat av den första arbetsdagen den här veckan och förutom att jag har sjukt ont i mina handleder så måste jag säga att det gick bra! Industrijobb är det som gäller den här veckan. Har precis laddat mobilen med Melissa Horns nya låtar så nu klarar jag en arbetsdag till. Har fått en ny favorit också, Under löven. Riktigt fin låt.


Kommentarer
Postat av: frida

fel favvolåt!



call u later

2011-09-13 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0