Lista

Bara för att min blogg är så sjukt tråkigt just och bara för att jag aldrig har något att skriva om så tänkte jag prova den här listan. Får se om jag orkar hela.

Dag 1 –
Presentera mig själv.
Dag 2 - Min önskelista.
Dag 3 - Vad är kärlek.
Dag 4 – Vad är hat.
Dag 5 – Något som jag tycker är speciellt.
Dag 6 – En viktig person i mitt liv.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Det bästa jag vet.
Dag 10 – 10 st sanningar.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Favorit kändis och varför.
Dag 14 – Någon jag ser upp till.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - Min största rädsla.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild på min/a bästavänner.
Dag 26 – Mina bästa & sämsta sidor.
Dag 27 - Mina tankar idag.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – En nytagen bild på mig och 5 fakta punkter.
Dag 30 – Det hära känner jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0