Pearl

När jag gick igenom alla hästsaker igår så hittade jag även Pearls saker som jag inte orkat gjort något med än. Det var snart ett halvår sen vi tog bort honom och hans saker ligger fortfarande kvar helt orörda. Nu tyckte jag att det var dags att packa ner dom i en påse och ställa ut i förrådet i alla fall. Så jag tog hans shabrak (fulla i vit päls eftersom han fällde när han hade dem sist), hans tävlingsbenskydd, boots, borstar och lite mer saker och la ner i en höpåse och ställde undan. Har dock mycket saker kvar uppe i stallet som är hans som jag inte vet vad jag ska göra av. Bland annat täcket han hade över sig i väntan på transport ifrån gården. Det bör kastas men jag fixar det inte. Inte än. Men jag tycker även att det är fint att se hans saker igen, för det ligger ju trots allt väldigt mycket minnen bakom dom. Minnen som jag aldrig kommer att glömma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0