Träning, jobb och Ikea

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har varit i Västerås sen i lördags. Försöker söka lite jobb på dagarna medans Tor går i skolan men mycket mer än så gör jag inte. Ligger tillgänglig för jobb nästan hela tiden men det verkar som att det är många som vill jobba så vikarierna kanske inte behövs så mycket. Vad vet jag. Hoppas på att få något jobb iaf. Har iaf varit ute och sprungit med Frida idag och jag trodde jag skulle dö eller nått. Jag visste att jag var otränad, men inte SÅ otränad! Jag orkar typ ingenting, haha.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för att hämta Tor och Frida i skolan. Sen blir det Ikea! :)

Studentveckaaan! Exakt 3 månader sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0