Laghoppning

Efter en lång dag sitter jag nu i soffan och äter chips. Har spenderat hela dagen i Säter på laghoppning. Måste säga att jag är en mycket stolt lagledare även denna omgång. Alla ryttare gjorde fina rundor och det slutade med en andraplats för ett av lagen. Kul! :D Skulle ha åkt till Västerås idag men jag var så trött när jag kom hem så jag orkade inte. Gick istället och la mig och sov i nästan tre timmar så nu lär de inte gå så bra att somna ikväll dock. Just nu håller jag på att ladda in bilderna på alla hästsaker i datorn så vi får se om dom kommer upp på bloggen redan ikväll!

Blir så sugen att rida och tävla när jag är iväg och kollar på tävlingar. Detta är en bild från när jag hoppade Pompe sista gången innan han åkte. Saknar det som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0