Dagens resultat

Dagens resultat från pay'n jumpen hade inte kunnat bli bättre. Sillan satte en nolla i både 70 och 80 och jag är så nöjd! Nästa gång tar vi en högre höjd då detta inte var någon utmaning alls för fina Sillan. Planerar att starta i svärdsjö den 15e september tror jag de var. Ska försöka få till någon hoppträning innan så ska det nog gå bra!

Nu ska jag försöka sova. Tor har dragit ut på krogen och kommer väll hem senare inatt. Känner att min säng är för stor att sova ensam i. Hatar att sova ensam! Dessutom börjar jag bli förkyld. Har jätteont i halsen och huvudet. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Imorgon ska jag ut och rida vid 10-tiden så det blir en tidig morgon imorgon igen. Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0