Hej på er!

Längesen jag bloggade nu! Bloggappen har inte fungerat och gångerna jag sitter vid datorn är få. Någon mer som har promblem med bloggappen?? Det går att skriva inlägg men det går inte att publicera...

Mycket har hänt sen sist och jag vet inte vart jag ska börja. Jag har jobbat en del men även haft tre lediga helger i rad vilket inte skett på väldigt väldigt länge. Jag har träffat fina vänner och haft många roliga kvällar med dom. Sillan har även kommit igång mer ordentligt nu och jag ska träna för Sussi nu i veckan. Oturligt nog så tappade hon en sko när jag var ute och red i lördags men hovslagaren var där idag och slog på den.

Igår hade jag en väldigt effektiv dag då jag stor städade mitt rum, plockade ihop alla mina kläder och fixade lite här hemma. Nästa vecka ska jag även börja rensa bland alla mina gamla hästgrejer. Har hur mycket ponnygrejer som helst som jag skulle behöva göra mig av med. Någon som behöver nått speciellt som jag ska kolla efter? Som tur är så kan Sillan ha Pompes och Pearls COB träns och grimmor så lite har jag fortfarande användning för :)

Imorgon kommer lillasyster Matilda hit så jag och Tor ska vara barnvakt hela dagen. Tror Matilda förväntar sig pannkaka när hon kommer hit så hon ska få det. På kvällen blir det filmkväll med en saknad vän. Det blir nog en bra vecka det här! Nu ska jag sova en stund innan kvällsjobbet! Har en massa bilder att visa er men det får bli en annan gång.


Kommentarer
Postat av: T

Ska ni ha filmkväll själva eller? ;/

2012-08-13 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0