Min dag och lite till

Allt är ett enda kaos och jag har knappt koll vilken dag det är. Men annars är det bra! Jag hoppade Sillan imorse och jag blir så glad av att sitta på den hästen! Nu känns det som att jag ridit in mig lite mer på henne men det är fortfarande väldigt mycket kvar. Jag har ju bara hoppat ordentligt ett fåtal gånger så där är vi fortfarande ganska så gröna. Men jag börjar få bättre och bättre självförtroende på henne. En till grej som är rolig är att det inte spelar någon roll hur mycket läskiga hinder jag ställer fram, hon tittar inte ens på dom! Idag ställde jag upp ett blått räcke med en vattenmatta under och trodde att hon i alla fall skulle titta till på vad det låg för något under hindret, men nej. Vi får se hur det går på Pay'n jumpen på fredag. Vi gör en väldig mjukstart och hoppar 70 och 80 cm. Det var ett och ett halvt år sedan jag över huvudtaget var ute på något sånt sist och det ska bli såå kul :D 

Förutom stallet så har jag även arbetat på mina lediga dagar från jobbet. Vi har rivit i lägenheten som vi flyttar in i senare i höst. Det kommer bli så bra! Längtar som bara den! 


Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

men sluta vara så snygg kvinna

2012-08-23 @ 14:43:33
URL: http://www.elinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0