Oväder

Vi har nyss haft världens oväder här hemma. Det har spöregnat, blixtrat och åskat på samma gång. Och jag som är livrädd för åska. Det började även åska när jag skulle rida ut idag så jag vände hemåt och red en stund i paddocken istället. Sillan var nog lite trött idag tror jag. Men förutom att hon var lite seg så var hon riktigt fin. Det tar ju ett tag för henne att komma igång och det är ju inte så konstigt med tanke på hur stor hon är.

Imorgon går jag in i "vardagen" igen med några dagars jobb. Efter dessa dagar är jag dock arbetslös och en inskrivning på arbetsförmedlingen blir nog av. Tråkigt. Riktigt tråkigt. Men det löser sig. Det gör det alltid. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0