15 december 2012

Hallå i snöstormen. Vaknade alldeles för sent idag men gud så skönt det var med en sovmorgon. Vaknade först redan vid 7 och trodde jag skulle bli utringd på jobb men dom behövde tydligen inte mig idag så jag kunde sova vidare. Har precis ätit en stor bit smörgåstårta och nu ska jag försöka hitta på något att fördröja tiden med innan det är dags för klassfest ikväll. Magnus kom hem med en hel smörgåståra från jobbet igår och eftersom jag bor hos mamma i helgen så har jag ätit smörgåstårta både till middag igår och frukost och lunch idag. Gott som bara den! 

Funderar på om jag ska trotsa snöstormen och ta en promenad eller om jag ska känna mig insnöad och ta ett bubbelbad. Vi får se hur valet faller. Nu ska jag slå in julklappen till kvällens julklappsbyte! Hej sålänge!

Ses ikväll eliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0