Nya tag

Tänkte börja om med det här bloggandet. Vill ha en ny design och header men behöver hjälp för att jag är allt för ohändig. Om någon ville hjälpa mig vore det guld värt! Annars då? Jo vi har fått ett fungerande internet och jag kan nu börja använda min dator igen. Tänker dock köpa en iPad efter jul, bara för att. Någon som vet vad skillnaden på en iPad 2 och den nyaste är? Något mer som ska införskaffas är en ny bil. En lite större känner jag att jag behöver om jag ska sitta och åka så mycket som jag gör. Även om jag älskar min bil jag har nu. 
 
Snart är det jul och jag tänker tillbringa den största delen av julen på jobbet. Jag brukar se fram emot julen jättemycket men inte i år. Vet inte om det beror på att jag ska jobba eller om man helt enkelt börjar "växa ifrån" det lite. Dock tycker jag det är supertrevligt att träffa släkten och äta all god julmat. Har inga julklappar inhandlade än, men det kommer bli lite färre julklappsköp i år så jag känner ingen brådska än. Känner jag mig själv rätt så blir det nog att panikhandla några dagar innan som vanligt. Haha. Nu tänker jag tända lite ljus och mysa ner mig i soffan under en varm filt. Det är det enda som är mysigt med vintern.

Saknar min fina Pompe som alltid får mig på bra humör. Han måste vara den roligaste ponnyn jag vet. Här har han snöpulat sig själv för två vintrar sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0