Fina dagar

Okej, jag ska ta tag i den här bloggen. Jag vill blogga, men har inte alltid tid. Allt för ofta glömmer jag också av den om jag ska vara ärlig. Idag är en bra dag! Men ingenting slår min alla hjärtans dag igår. Den var så fin! Allt tack vare min älskling som jag älskar så fruktansvärt mycket. Tack! <3

Just nu väntar jag på att få åka och hämta Tor i skolan och på att få träffa pappa som kommer ner och hälsar på idag. Tills dess ska jag fortsätta kolla på Paradise Hotell Norge. Ha en fin dag allihopa, för det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

ÄNTLIGEN uppdatering så att man vet att du lever! <3

2012-02-15 @ 23:07:12
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0