Negativ tjej

Jag jobbar och har annat för mig och därför hamnar bloggen i andra hand. Har inte så mycket kul att berätta för er. Är fett bitter för att jag inte befinner mig nere i götet under Göteborg horse show, där jag varit de tre senaste åren. Är också lite smått irriterad för att alla är ute och har kul medan jag snart måste gå och sova då jag jobbar hela helgen. Och medan jag ändå håller på att klaga så tänkte jag bara säga att det SUGER att jag inte kan somna på kvällarna och endast hinner få ett par timmars sömn innan väckarklockan ringer. Som gräddet på moset denna underbara kväll kan jag även berätta att jag har tappat min älskade iPhone rakt ner i asfalten med skärmen neråt, inte bara en gång, utan TVÅ gånger idag. Resultatet blev en spricka i skärmen.
Smidigt.


Göteborg förra året.

Kommentarer
Postat av: frida

äsch publicera bilden på dig&tor från balen å va lite glad ist!

2012-02-25 @ 01:09:34
URL: http://esselin.se
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

2012-02-26 @ 15:29:48
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0