Årsresumé februari

Februari 2011

- Festade i princip varje helg. Hade fest hos Ellen, utan Ellen. Åkte ner till Frida i Västerås och festade. Tröttnade därefter på allt som hette fest.

- Försökte hitta motivation till att rida, men fann tyvärr ingen. Det var kallt och jag fick inte längre rida ponny. Såg ingen riktig anledning att rida så seriöst, tyvärr.



- Fick en kväll för mig att färhga håret brunt, lite spontant sådär. Åkte ner till Ica och köpte hårfärg och sedan dess har varit brunett.



- Hade en pissigt dålig alla hjärtans dag. Tyckte att hela dagen var överskattad och åkte och solade men Tove medan alla andra firade med fina middagar.

- Världens bästa Pearl kom hem <3 Jag började nu se en ljusning i ridningen igen! Planen var nu att sälja Pompe och ha kvar Pearl.

img_6091 (MMS)

- Åkte till Göteborg en vecka. Tillbringade en hel del tid i Scandinavium på horseshowen och som vanligt var den helt fantastisk. Han även med en födelsedagsfest mellan föreställningarna. En födelsedagsfest där jag inte kände någon annan än Tove, men vi hade huuur kul som helst! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0