Årsresumé mars

Mars 2011

- Bästaste Elin flyttade in hos oss och mitt rum såg numera ut såhär :)

img_0025 (MMS)




- Startade årets första och enda tävling. Red en LD och en LC i avd. B med Pompe i Fagersta. Var felfri i LD:n och stoppade ut oss i LC:n. 






- Tog farväl av min bästa vän. Min älskade Pearl fick tarmvred och vi fick ta bort honom akut. Det värsta jag någonsin har gjort! Var inte i skolan på flera dagar och inte i stallet på säkert en vecka. Grät vart jag än var och mådde riktigt dåligt under en tid. 






- Trots att det var mars så var det ändå 100 ggr mer snö än vad det är ute nu. Jag och Elin åkte madrass på åkrarna vid stallet. 

img_0172 (MMS)


Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

Haha, skyll inte på mig att det var stökigt!! Hade sett likadant ut även om inte jag bodde där :D:D:D:D:D:D

pussis

2012-01-14 @ 01:26:51
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0