Jobb

Vakande för två timmar sedan. Har vänt på dygnet totalt vilket inte kommer bli kul i helgen då jag jobbar två dubbelpass, som betyder att jag börjar halv 8 på morgonen och slutar 9 på kvällen. Har dock några timmars ledigt på dagen men ändå. Det där med att gå upp tidigt har jag aldrig riktigt förstått. Jobbar tre kvällar i rad nu vilket jag tycker är MYCKET bättre.

För övrigt äter jag massa ipren för att slippa mitt knäont. Har nämligen en inflammation i knät så det gör fruktansvärt ont så fort jag gått ett tag eller på något sätt ansträngt det lite för mycket. Inte kul. Speciellt inte när jag har 9 arbetspass framför mig den närmaste veckan. Läkaren tyckte jag skulle börja gymma för att stärka upp lårmuskeln men när ska jag ha tid att gå till gymmet liksom? Och framförallt, hur ska jag VÅGA gå dit? Nej nått gym blir det inte! Får försöka lösa det på något annat sätt. Tanken är i alla fall att jag ska äta ipren för att slippa smärtan och sen träna upp det och se om det blir bättre. Blir det inte bättre vet jag inte om det blir operation eller hur det blir. Får se!

Nu ska jag göra mig iordning och åka till jobbet.. Har jag inte sagt förut att jag saknar skolan så säger jag det nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0