24 januari 2012

Gud vilken dålig uppdatering det är här! Får säga till mitt försvar att jag har jobbat konstant hela förra veckan. Har dessutom inte ens orkat plocka upp datorn på flera dagar. Hade en ledig dag av 11 förra veckan så det blev inte sådär jättemycket tid över för någon fritid. Skulle fått jobbat idag också men jag är jätteförskyld och mår inte bra alls så jag fick lov att tacka nej. Detta är dock första gången jag tackar nej till ett jobb pga. sjukdom. Brukar annars vara bra på att bita ihop och liksom "glömma bort" att jag är sjuk. Tycker inte om att vara sjuk och har liksom svårt att acceptera att man ibland bara borde hålla sig inne och kurera sig tills man mår bra igen. Har aldrig haft ro att vara sjuk. Haha. 

Nu kan jag dock erkänna att det är ganska mysigt att ligga i sängen under täcket, lyssna på Lars Winnerbäck och äta ostbågar. Det är däremot väldigt tomt utan Tor som är hos en kompis. Får hoppas att han kommer hem snart! Vi firar dessutom ett halvår idag. Tänk vad tiden går fort när man har kul! 24 juli 2011 blev jag världens lyckligaste och det är jag fortfarande :) Bäst är han 



Kommentarer
Postat av: alice

Absolut! Videon kommer upp nu. Du skulle ha sett första varvet, han var helt överlycklig, synd att vi inte fick med det på film.

2012-01-24 @ 21:59:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0