På bättringsvägen

Vill inte klaga mer på hur jag mår men kan säga att efter alla voltaren och treo så mår jag nu helt okej. Imorse var jag däremot inte pigg alls så jag fick för första gången i mitt liv sjukanmäla mig från jobbet. Får sån ångest när jag är tvungen att stå över jobb men jag kunde tyvärr inte göra något åt saken. Har tillbringat hela dagen framför datorn och kollat på Paradise Hotell istället. Hade dock hellre jobbat för nu är jag trött på att sitta hemma och inte göra någonting vettigt. 

Imorgon bär det av till Hedemora och då ska jag ta hand om min ponny :) Har inte ridit sen i höstas så det kommer bli hur kul som helst!! 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0