Fetdisslista

  • Folk som lägger upp 40 bilder I RAD på Instagram. Att alla dessa bilder dessutom är helt ointressanta gör det hela ännu mer störande.
  • Folk på Instagram som skriver att dom varit den första som gillat en bild eller den första som kommenterat. Om man blir den första som kommenterar, varför inte skriva något vettigt?
  • "Förståsigpåare" Dom som tror att dom kan allt och som ska lägga sig i saker dom inte har med att göra. Det mest störande är att dom egentligen inte vet ett skit.
  • Vädret! Behöver jag säga mer?
  • Stora folkmassor och långa köer.
  • Åska. Jag har blivit mer rädd för åska än vad jag någonsin har varit förut.
  • Leriga hagar
  • Kassa sändningstider. I kväll visas ridsporten 00.00 men cykel kan dom sända i ÅTTA timmar från förmiddagen till kvällen. Hallå, cykling? Ge nån vettig tid till ridsporten också.
  • Vägarbete som aldrig blir klart. Varför kan inte vägarbetare jobba på helger lika som folk med andra yrken gör? Ju fortare vägarna blir klara destor bättre, eller?!

Kommentarer
Postat av: T

Haha!!! Vet vem den första punkten är som du syftar på, jag blev också rätt galen på det..

2012-07-16 @ 10:46:02
Postat av: frida

haha denna lista och bilden på bittra dig när det regnat några inlägg upp ^^

2012-07-17 @ 01:51:48
URL: http://esselin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0