Gamla filmer och tårar

Har suttit och kollat på gamla filmer på filmkameran hela kvällen. Filmer från tävlingar och träningar med både Pompe, Tess och Silver. Visst får man en och annan tår i ögat måste jag erkänna. En tävling jag inte kan få nog av att titta på är den från Rättvik 2008 där jag vann både klasserna med Tess och kom tvåa i båda med Pompe. Tänk så bra man hade det. Två helt fantastiska ponnyer som levererade bra resultat i stort sätt hela tiden. Nu såhär 4 år efter kan jag bara se tillbaka på vilken tur jag hade. Mamma och pappa skjutsade runt mig på tävlingar var och varannan helg. Betalade tävlingar och träningar för tusentals kronor. Jag är så tacksam över all hjälp jag fått och jag tror man uppskattar det ännu mer nu när man har blivit "vuxen" och inte längre har allt det där. Ponnytiden är helt fantastisk, ta vara på den så länge ni kan. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0