Helgen

Har haft en ledig helg och det har varit så skönt! När jag slutade kl 2 i torsdags så åkte jag i princip raka spåret upp till båten. Vi var där tills i fredags eftermiddag och fiskade, grillade, solade och hade det skönt! I fredagskväll åkte vi upp till midnattstravet och var där hela kvällen. La en V65 rad och vann lite pengar också så det var trevligt! Ångrar lite att jag slutade på travskolan en gång i tiden. Hade varit så häftigt att kunna köra. Igår var vi iväg på fler festligheter, vilket innebär en seg dag idag. Men det var det värt! Ska ladda upp lite bilder från helgen när jag hittar någon ork till det.

Sitter just nu och kollar på livesändningarna från OS. Dressyrdelen i fälttävlan pågår nu och sveriges lag ligger hittills 3a!  Jag längtar dock med till terrängdelen och hoppningen. Ska sitta bänkad framför TVn och datorn hela OS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0