Lördagskväll och regn

Min frånvaro på bloggen har tydligen upprört mina få läsare. Men jag har helt enkelt fullt upp. Efter jobbet i fredags åkte jag upp till båten och stannade där tills igår kväll. Mitt i skogen och utan mottagning på telen - så skönt!! Behöver verkligen komma bort sådär ibland. Kom hem vid halv 10-tiden igår kväll och då tog jag en dusch och gjorde mig klar för en kväll på Halvan, fast jag egentligen inte orkade. Det var hur mycket folk som helst och det spöregnade ute och alla stod i princip uppe på varandra för att få plats under tak. När vi sen skulle gå hem regnade det ännu mer. Bjuder på en bild hur jag såg ut när jag kom hem. Helt sjukt! När ska det sluta regna??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0