Skön söndag

Har haft fullt upp denna helg och det är inte förrän nu som jag kan slappna av ordentligt. I fredags jobbade jag till 4 och sen åkte jag raka spåret ut till stallet för att hovslagaren skulle komma. Efter det stod det handling på schemat och till sist hem och göra sig i ordning för att träffa Alexandra. En tidig kväll blev det som sagt och tur var det då jag blev utring på jobb igår morse. Jobbade HELA dagen igår. Gött som bara den! Skulle lätt kunna göra fler sånna pass.

Just nu sitter jag och äter frukost (bestående av glass) i min ensamhet. Mamma jobbar, Magnus är bortrest och Tor ligger fortfarande och sover. Han har varit på festival i Rättvik inatt och kom hem och väckte mig halv 6 imorse. Ska snart gå upp och väcka honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0