Födelsedagsfirande

Inte förrän vid 10 tiden igår kväll gick det upp för mig att jag faktiskt fyller 20 idag. 20 år liksom!! Och nej jag har inte varit på bolaget än. Det känns konstigt att jag faktiskt FÅR gå in där nu. Haha. Min dag började med en sovmorgon och mys med älskling innan jag for till stallet. Tränade för bästa Sussi som jag har saknat så mycket! (Berättar mer om träningen i ett separat inlägg). Tog med mig tårta till stallet och fick massa gratulationer osv. Efter träningen kom hovslagaren till Sillan så nu har hon nya skor. Valde att sätta på vinterskor så hon har broddhål om vi ska träna eller tävla på gräs i sommar. 

Lite senare mot kvällen kom min släkt och firade mig. Åt massa tårta och fick massa presenter. Fick en cykel, smycken, massa grejer tills när jag flyttar hemifrån, pengar, godis, chips och blommor. Fick ett jättefint halsband, armband och örhängen av min älskling. Sjukt fint!! Är så glad nöjd över alla presenter ♥ Älskar min släkt så otroligt mycket!

Nu ska jag ta och göra lite god mat och njuta av kvällen. Imorgon är det jobb som gäller igen! 


Denna bild är tagen för exakt 2 år sedan, min 18-årsdag. Firade midsommar på båten och på midsommardagen fyllde jag år. Räknade ut att de tre senaste året har det varit jättefint väder. Synd att det inte blev det ett fjärde år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0