Onsdag

Mitt öga har svällt upp, varar jättemycket, är helt rött och gör ont. Sjukt jobbigt och jag ser inte riktigt klok ut med ett litet och ett stort öga. Det ser faktiskt helt förskräckligt ut! Märkte det på väg ut till stallet och jag som skulle rida över bommar idag med Sillan och träna avståndsbedöming. Det gick ju sådär när man ser suddigt.. Tur Sillan var fin och kom rätt rätt rätt hela hela hela tiden. Hon skötte taxeringen helt själv när jag satt still och inte störde henne. Jag hoppas att det blir likadant på hinder sen. Imorgon ska vi rida ut en stund på förmiddagen innan jag börjar jobba. Får se om jag måste gå till vårdcentralen och kolla upp ögat imorgon, men jag hoppas INTE! 

Efter jobbet idag så hämtade jag upp Anna och Elin som kom hit och åt tårta med mig. Mycket trevligt! :) Det var nog allt om dagen. Nu ska jag försöka sova så jag orkar gå upp i tid imorgon (trotts min egentliga sovmorgon). 


Kollade på bilder tagna för exakt ett år sedan. Jag är väldigt olik mig, visst? 

Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

Snyggaste jag sett!!

2012-06-28 @ 01:49:16
URL: http://www.elinb.blogg.se
Postat av: T

tjohoo här går uppdateringen bra ;)

2012-07-02 @ 16:40:11
Postat av: Elin Bäst Berggren

Hallihallååå, vi vill veta vad som händer i ditt liv! Uppdatera :D

2012-07-11 @ 00:28:55
URL: http://www.elinb.blogg.se
Postat av: T

Du vi hade en överenskommelse , nu är jag besviken !!

2012-07-11 @ 14:39:03
Postat av: T

Hohooooooo

2012-07-12 @ 03:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0