Sista dagen på jobbet

Det är studentvecka och snart ett år sedan jag tog studenten. Det är helt sjukt vad tiden går fort! Idag gör jag min sista dag på jobbet också. Känns lite konstigt att jag aldrig mer kommer gå dit igen. Nästa vecka är det flytt och nytt jobb som gäller. Spännande! Förhoppningsvis kommer även en till rolig sak hända inom kort men det är inget jag avslöjar nu ;)

Igår var det onsdag och jag kommer ihåg att det var höjdppunkten på vår studentvecka (förutom själva studenten såklart). Medan majoriteten av mina vänner var ute och festade igår passade jag och Frida istället på att sola, fixa naglar och färga håret. Mycket roligare och jag slipper på dåligt idag. Hörde dessutom att jag inte missade speciellt mycket. :)

Nu ska jag äta lite mat och sen göra mig iordning och börja dra mig ner mot stan. PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0