Silver Lady

Jag har blivit med häst! Jag och mamma åkte till Ludvika idag och hämtade hem fina Silver Lady som jag ska ha på foder. Har ju tjatat i mer eller mindre ett år om att jag saknat hästarna så mycket så nu tyckte jag det var dags att göra något åt saken. Sillan, som hon kallas, är ett sto på 7 år och runt 170 cm i mankhöjd. Har ridit henne en gång på provridningen för några veckor sedan och jag tyckte hon var väldigt rolig att rida. Lät henne bara få gå ut i hagen och bekanta sig lite med nya stallet och hästarna idag så ska jag rida imorgon hade jag tänkt. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan lägga upp lite bilder här. Har inte riktigt förstått att jag faktiskt har en häst igen, men jag är så himla glad och ser fram emot ridturen imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0