Hur Pompe har det nu

Fick ett förslag att skriva om hur Pompe har det nu och visst ska jag göra det! Kan tala om för er att Pompe har det hur bra som helst nu. Han bor hos en tjej som heter Alice som rider, tränar och tävlar honom. Dom har hittills tävlat upp till LC hoppning och planerar även att starta en dressyrtävling, vilket jag tycker är jättebra då jag själv aldrig haft det intresset. Alice tränar även för samma tränare som jag gjorde och som passat Pompe utmärkt. Han står även kvar i Hedemora vilket gör att jag kan åka och hälsa på honom i stort sett när som helst.
Han hade inte kunnat få det bättre helt enkelt och jag är så glad och tacksam för att Alice tar så bra hand om honom, hade inte kunnat gjort det bättre själv om jag ska vara ärlig!
Fick ett förslag att skriva om hur Pompe har det nu och visst ska jag göra det! Kan tala om för er att Pompe har det hur bra som helst nu. Han bor hos en tjej som heter Alice som rider, tränar och tävlar honom. Dom har hittills tävlat upp till LC hoppning och planerar även att starta en dressyrtävling, vilket jag tycker är jättebra då jag själv aldrig haft det intresset. Alice tränar även för samma tränare som jag gjorde och som passat Pompe utmärkt. Han står även kvar i Hedemora vilket gör att jag kan åka och hälsa på honom i stort sett när som helst.

Han hade inte kunnat få det bättre helt enkelt och jag är så glad och tacksam för att Alice tar så bra hand om honom, hade inte kunnat gjort det bättre själv om jag ska vara ärlig!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0