Klassfest?

Har sagt det förut och jag säger det igen, JAG HATAR SÖNDAGAR. Hela söndagen går ut på att bara vänta in kommande arbetsvecka. Jag känner mig trött och seg och inte allt redo för en ny vecka. Igår var det klassfest, och inte den mest lyckade direkt. Om man nu ska kalla det klassfest då inte ens halva klassen kom. Det var dock kul att träffa folk men krogen fullständigt sög och vi gick hem redan före halv 12. Inte okej.

Höjdpunkten denna helg var i alla fall att få träffa Pompe, helt klart! Var ute och kollade när han tävlade igår ute i Hamre och idag åkte vi ner till hans stall och hälsade på honom och fick se slutet av deras dressyrträning. Han är sååå fin nu! Ser verkligen fram emot att se Alice och Pompe på tävlingarna i år för jag tror att det kommer gå jättebra för dom :)

Nu ska jag packa och tvätta. Vi åker tillbaka till Västerås idag. Och detta inlägget blir utan bilder, bara för att det är söndag och jag är på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0