Måndag

Gick upp tidigt imorse och hämtade Frida på station och skjutsade henne till idrotten. Sen hem och hämta upp Tor och skjutsa han till skolan. Taxi kanske är mitt framtidia yrke? Åkte sen hem och åt lite frukost innan jag somnade om igen. Vaknade vid lunch nångång och hörde att morfar var med på Gagnef radion så jag var tvungen att lyssna. Skickade även in en hälsning till mormor och morfar som kom med och som han fick läsa upp, kul! :)
Annars så mår jag inte så värst bra. Har mått illa nu under kvällen och känner mig inte pigg alls. Ska jobba kväll imorgon men vi får se hur det blir med det. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon.
Gick upp tidigt imorse och hämtade Frida på station och skjutsade henne till idrotten. Sen hem och hämta upp Tor och skjutsa han till skolan. Taxi kanske är mitt framtidia yrke? Åkte sen hem och åt lite frukost innan jag somnade om igen. Vaknade vid lunch nångång och hörde att morfar var med på Gagnef radion så jag var tvungen att lyssna. Skickade även in en hälsning till mormor och morfar som kom med och som han fick läsa upp, kul! :)

Annars så mår jag inte så värst bra. Har mått illa nu under kvällen och känner mig inte pigg alls. Ska jobba kväll imorgon men vi får se hur det blir med det. Hoppas verkligen att jag mår bättre då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0