Vad vill ni läsa om?

Jag är för trött för att blogga och har inget att blogga om. Har jobbat sju pass på åtta dagar. Känns skönt och jag kan ta åt mig hur mycket som helst för jag är bara glad att det finns jobb. Imorgon ska jag däremot vara ledig för då kommer mamma ner och hälsar på. Vi ska gå på Ikea och massa andra affärer hela dagen. Ska försöka hitta ett par skor och sen följer säkert lite annat med hem också :)

Nu tycker jag nu kan ge lite förslag på vad ni vill läsa om. Skriver ni inget så skriver inte jag heller ;)
Puss


Mina finaste och bästa <3


Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

- Visa någon rolig bild på mig :D

- Berätta om hur Pompe har det nu :D

- Berätta om hästar du haft :D

- Berätta om vem som är världens bästa Elin :D

- Lägg upp en bild på henne :D

- Vad är dina framtidsplaner?

2012-03-13 @ 00:10:38
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: T

Elins förslag räcker ett tag tror ja ;) så kör hårt!

2012-03-13 @ 19:33:16
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0