Efter solsken kommer regn

De senaste dagarna har gått åt att njuta av solen så mycket som möjligt. Satt och solade ut genom fönstret en timme igår och försöker inbilla mig själv att jag blivit brun. Tor sa däremot att jag såg blek ut så jag vet inte. Blir nog några minuter i solariumet till helgen. Enligt väderleksrapporten ska det regna här nästan hela veckan från och med imorgon. På fredag åker jag däremot till Hedemora och firar min numera 20 åriga vän Alexandra på lördag. Ska även hinna med att äta en glass eller två på lappens som tydligen har öppnat nu. Blir nog en bra helg. Men först ska jag jobba lite. (med STOR betoning på LITE!)

img_6253 (MMS)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Har du det där Danger bettet kvar? :)



mvh

Anna

2012-05-10 @ 07:38:23
URL: http://annashastblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0