Helgens

Ställde klockan på 9 imorse och gick upp och kollade på livesändningarna från Dalahoppet. Önskar att jag kunde varit på plats med jag fick nöja mig med datorn. Tycker det är jättekul att SVT har livesändningar från tävlingen och jag hoppas det kommer komma från fler tävlingar. Tror att det uppskattas väldigt mycket från alla hästmänniskor!

Vid lunch gick jag och Tor upp på stan för att möta upp Tove och Kalle för en lunch och glass på Lappens. MUMS! Längesedan jag åt där nu. När jag gick i skolan åt vi där minst en gång i veckan. Glassen var lika god som alltid och trots det så orkar jag aldrig äta upp. På vägen hem tog vi en runda förbi markaden som höll på att stänga. Tycker det är ganska så trevligt att gå runt och titta lite. Det är ju inte varje dag det händer något i Hedemora liksom.


Bild från Alexandras 20-års fest igår. Mycket trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0