Allting jag skriver det blir ändå för kort, och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

Är hemma i Hedemora och hälsar på och lånar internet. Det känns konstigt att detta inte är mitt hem längre, att jag inte längre har mitt gamla rum kvar osv. Jag har liksom bott i det här huset i 8 år. Snart ska jag åka till Borlänge en sväng och sen åker jag hem till mitt igen. Jag och Tor trivs väldigt bra i nya lägenheten och vi börjar sakta men säkert få ordning på alla grejer. I helgen ska vi åka bort och jag kommer att vara ledig hela helgen. Räknade ut att jag varit ledig EN hel helg på 9 veckor. Ska bli ganska så skönt!

Nu måste jag åka. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0