Drömmar

Jag och min förkylning är vakna tidigt även idag. Eftersom jag inte verkar få nått jobb så ska jag snart gå och sova en timme till. Följer med Tove till Borlänge under förmiddagen sen. Jag drömde förresten en sjukt verklig dröm inatt. Jag och Sillan var iväg på hoppträning och det var så fantastiskt! Saknar henne väldigt mycket, och nu ännu mer. Lilla tjejen! Men jag tror att det finns en mening med allt som händer och sker och även i detta fall. Det är tråkigt att allt som man planerat och sett fram emot bara faller ihop, men det var nog ödet. Hon har det bra nu och det är så man får se det!

Hittade en bild från vår sista ridtur. Pompe var på träning i stallet då så dom fick hälsa på varandra. Sillan såg jättesur ut medan Pompe som vanligt är nyfiken. Mina hjärtan ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0