6e oktober 2012

Nu, idag, var första gången på veckor jag faktiskt orkat starta datorn bara för att jag kände att jag ville blogga. Mycket har hänt sen sist jag skrev men det är också mycket som inte har hänt. Sillan är såld och har flyttat till Luleå. Riktigt tråkigt och jag saknar henne, men hon kommer få det bra! Idag har jag plockat hem alla grejer från stallet och packat ihop allt i säckar och kartonger än en gång. Åkte ut och hälsade på Jennie och lämnade lite överbliven hästmat osv till henne. Hälsade även på Kotten som jag inte sett på säkert ett år. Imorgon ska jag hälsa på en annan söt ponny, dvs min Pompe. Han ska dressyrtävla här i Hedemora så jag ska självklart passa på att kolla nu när jag är ledig och allt. På tal om jobb så har jag inte jobbat på snart en vecka och jag är så rastlös. Vi har däremot hållt på en del i lägenheten den här veckan och nu dröjer det inte många veckor innan vi kan flytta in. Längtar! 

Ska snart försöka sova, vilket inte blir det lättaste. Tor har nämligen åkt med pappa upp till husbåten och blir där tills imorgon så jag får sova ensam inatt. Första natten jag sover ensam på fyra månader. Fyra månader liksom. Ska njuta av att få välja tv kanaler helt själv. Puss och godnatt.

Jag och Kotten i Heby för ganska många år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0