Dressyrtävling

Har tillbringat förmiddagen ute i Hamre på dressyrtävling. Trots att jag egentligen inte alls gillar dressyr så är det såklart kul att se dom man känner. Till en början vill jag bara berätta hur stolt jag är över Pompe. Han och Alice gjorde en mycket fin runda och hamnade på mellan 55 och 56%. Hon har gjort ett så otroligt fint jobb med honom! När Pompe åkte ifrån oss för ett och ett halvt år sedan fanns det liksom inte en chans att han skulle kunna gå såhär bra i ett dressyrprogram. När jag var hos Jennie igår (som har tränat mig och Pompe sedan Pompe var 5 år) så satt vi och pratade lite om Pompe och hur han var när jag fick honom. Hur jag inte kunde styra honom på vår första hoppträning. Hur jag inte alls kunde fatta höger galopp och så fort jag fick honom i galopp så bara rusade han framåt. Ja det är stor skillnad på Pompe nu. Och när vi satt där och pratade slog tanken mig att jag till jul har haft honom i 6 år. Tiden går fort när man har kul.

Träffade även på min vän Elin som också gjorde en mycket fin ritt och kom 3a, grattis! Ska träffa Elin nu i eftermiddag också innan jag åker till pappa och sover över där. Så ser min dag ut. Nu ska jag göra mig ordning medan ni kommenterar vad ni vill läsa om!
 
Första bilden på Pompe hemma hos oss. Datumet stämmer ej. Ska vara 26/12-2006. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0