Apr. 23, 2013

Jag är trött dom bara den. Inte ens tre koppar kaffe kunde få mig pigg och glad. Har en timme över att vila lite på soffan innan det är dags att bege sig till stallet. Pompe har trampat sig/blivit trampad i hagen för ett par dagar sedan så han har vilat sen dess. Han får en vilodag idag också så får vi se hur det ser ut imorgon. Det var ett ganska stort och fult balltramp som säkerligen kommer ta tid att läka. Han är däremot inte halt.

Annars så passerar dagarna alldeles för snabbt och jag hinner ingenting! Ska däremot vara ledig i helgen och jag ser fram emot det sååå mycket och då ska jag ta igen allt jag i vanliga fall inte hinner.


Kommentarer
Postat av: Tove

Vi borde sätta igång och blogga igen, eller vad säger u?

2013-08-08 @ 19:20:11
URL: http://tovekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0