Finfina dagar!

Cyklat, gått på promenad, sprungit till stallet och ridit. Nu ska jag börja träna på riktigt! Känner mig så motiverad nu. Pompe går bättre än någonsin och jag är så glad. Jobbet flyter på bra och jag ska jobba hela helgen förutom de timmarna jag ska spendera i stallet och på hopptäning. På lördag och söndag är det nämligen tvådagars hoppträning som gäller. Har bestämt att om det går bra på träningen i helgen så provar vi en pay´n jump nästa vecka. Ska bli så spännade att se hur det går!
 
Världens bästa mamma har varit här idag också. Hon har hjälp mig att skruva upp lite hyllor och en lampa. Så nu har vi fått det ännu finare här i lägenheten. Är så nöjd! Nu är det bara lite små saker kvar innan vi har fått allt precis som vi vill ha det. När dagarna rullar på så här fint känns livet för en gångs skull ganska enkelt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Låter bra!! :)

2013-04-12 @ 15:15:43
URL: http://Tovekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0