13e februari 2013

Det blev inget jobb för mig nu på förmiddagen i alla fall. Får hoppas på kvällen istället! Kollar på Vakna och just nu pratar de skor. All denna skohysteri bland tjejer får mig att känna mig extremt onormal då jag är totalt ointresserad av skyhöga klackar. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i skor alls och jag hatar allt som har med vinterskor att göra. Skulle helst gå i tygskor året om. Har funderat flera gånger på att köpa mig ett par klackar att lära mig gå i men nej, det har inte blivit av. Den enda gången jag köper skor är för att jag måste, absolut inte annars. Så nej jag är inte en normal tjej med 100 par skor och vill inte ha det heller. Har däremot en hel hög hästskor, gills det?

Nu ska jag somna om och ta en liten sovmorgon. Känner er inte avundsjuka, jag hade hellre jobbat, seriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0