5e februari 2013

Godmorgon! Har varit vaken i en och en halv timme nu men ska snart sova en stund till om jag inte får jobb. Jag har haft EN sovmorgon på över en vecka så det skulle vara skönt! Kollar som vanligt på Vakna med NRJ som jag inte hade klarat mig utan så här tidigt på morgonen.

Idag ska jag ta mig ut på en springtur hade jag tänkt. Måste förbättra min kondition nu. Har haft olika ursäkter i en månad men nu är det slut på det. Laddade ner en app för några veckor sen som heter Runkeeper men jag har inte använt det något än. Det skickar däremot påminnelser till mig ganska ofta. Är det bara för att jag ska få dåligt samvete eller? Isf fungerar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0