Fin dag idag

Åkte in till stan tidigt imorse och lämnade in min bil på lagning. De ringde nyss och sa att den var besiktigad och klar och att jag blev ca 2000 kr fattigare. Inte det bästa som kunde hänt idag direkt men nu funkar min älskade bil som den ska igen. Passade i samma stund på att tröstshoppa lite på nätet. Har beställt hem lite fina grejer från Style by Tyra. Var bara tvungen att passa på då det är sjukt mycket rea och företaget ska läggas ner. Känner mig som en eller annan shoppningberoende men det är jag inte, lovar :)
 
Nu ska jag snart åka ner och rida på min fina ponny. Jag ska ta hand om honom idag och imorgon så vi får se vad vi ska hitta på för kul idag. Känner för att rida ut om underlaget tillåter. Resten av dagen ska jag bara skämma bort min sjuka pojkvän med massa coca cola och blåbärssoppa. Han har magsjuka, men jag litar på att mitt bästa immunförsvar och tror inte jag kommer bli sjuk. Blir nästan aldrig sjuk faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0