31 januari 2013

Ligger i sängen och kollar på vakna med NRJ. Bästa programmet! Ska snart kliva upp och vandra upp till tvättstugan och tvätta ännu en gång. Tvättade hela dagen igår också. Fattar inte hur vi kan få så mycket tvätt på bara ett par veckor. Sen ska jag storstäda här hemma. Vi ska ha middag här imorgonkväll så jag får försöka anstränga mig och göra det lite fint. Andra planer för dagen är en tur till Avesta för att lämna in Tors bil på service. Skulle helst av allt vilja somna om och ta en låååång sovmorgon, men det får bli en annan dag. God morgon på er!


Kommentarer
Postat av: alexandra

ett par veckor???? hahaha, jag måste tvätta varannan vecka och jag är SJÄLV. jag förstår inte heller varför det blir så mycket tvätt hela tiden! iallafall inte så att jag, ENSAM måste tvätta så ofta liksom. när jag bodde hemma så tvättade vi en gång i veckan typ. och då var vi tre pers. sjukt.

2013-01-31 @ 18:05:20
URL: http://broadwaysjutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0