Ett och ett halvt år

Okej, känner mig ganska så efter när det gäller mitt föregående inlägg. Skriver numera på en helskärm och det är bra mycket enklare ska ni veta.

Hade nästan glömt bort att det är den 24 e idag och jag och Tor har varit tillsammans i ett och ett halvt år. Gillar egentligen inte att skriva eller uppmärksamma nått annat än hel-år då jag tycker det är så irriterande när folk skriver ut månader hit och dit. Precis som att det skulle vara värsta meriten att vara ihop i några månader. Att det skulle vara en stor framgång att ha stått ut med varandra i en månad till. Ungefär så låter det. Nej jag tycker inte om det. Men det kanske bara är jag?

Däremot är jag faktiskt väldigt bra på datum och att minnas vad som hände ett visst datum en viss tid tillbaka. Imorgon är det t.ex. 8 år sedan jag fick Pearl.

Detta är vi just nu. Inte så charmig bild men vi har myst ner oss i soffan efter en oslagbart god middag. Jag har tur som får äta god mat varje dag utan att röra ett finger när det gäller matlagning.


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh, pearl <3 jag tänker på honom väldigt ofta. BÄSTA ponnyn någonsin!

2013-01-25 @ 01:13:35
URL: http://broadwaysjutton.blogg.se
Postat av: Tove

Haha! Jag har ju hört hur dagarna ser ut då det är du som lagar ;)

2013-01-27 @ 23:03:47
URL: http://Tovekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0