Kallt

Idag är en dag då jag inte vill lämna sängen. Jag HATAR kyla. Jag klarar verkligen inte av det och vet inte hur jag ska hantera det. Det har blivit värre med åren och nu mår jag så fruktansvärt dåligt av att frysa. Blir på så sjukt dåligt humör också. Har gått i vinterjacka sen i början av september så det finns liksom ingen jacka som passar mig nu.

Imorse fick jag däremot trotsa kylan och kliva upp ur min varma säng. Började jobba kl 9 imorse så lite sovmorgon kunde jag glädjas åt. Nu har jag precis sovit en timme och känner inte alls för att gå upp och diska.

Längtar tillbaka till helgen. Har inte berättat om det men vi var i Stockholm och levde livet. Bodde på hotell, åt massa god mat, drick drinkar och besökte några av Stockholms krogar. Riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0