Godkväll!

Idag har jag ridit för första gången på över en vecka. Jag har sån tur att jag hittat en medryttare som hjälper mig de dagar jag har mycket att göra. Det är guld värt verkligen! Så ja, idag har jag ridit. Pompe var lite seg och det var väl även jag eftersom jag inte är helt frisk än. Ska klippa honom någon dag nu för han är så långhårig. Värsta vinterpälsen redan, stackarn!
 
Just nu sitter jag och kollar möbler på Ikea. Något jag inte heller har nämnt här är att vi ska bygga ut våran lägenhet. Vi bor just nu i en tvåa men känner att det är på gränsen till för litet. Ettan här vägg i vägg med oss har dessutom blivit ledig så då ska vi bygga ut vår lägenhet. Så då kommer vi ha fyra rum och kök + två badrum. Kommer bli toppen verkligen! Vi har däremot inte kommit överrens om vad vi ska fylla upp rummen med. Mina förslag är en walk in closet och ett gästrum. Tors förslag är en bar. Vi får se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0